Výrobky a služby, jež vyrábíme, jsou odrazem nás samých. Vyjadřují náš pohled na svět. Vznikají s láskou, vášní a radostí a jsou zhmotněním naší filozofie. Díky nim společně tvoříme svět, ve kterém si přejeme žít.
V Tierra Verde žijeme podle principů skutečně ekologického života, tedy True Eco. Hledáme souvislosti, zkoumáme podstatu ekologických problémů a nacházíme jejich řešení. Vyhodnocujeme a upravujeme je podle nových zkušeností a znalostí. V rychle se měnícím světě propracováváme další postupy a jsme v tom důslední a nekompromisní. True Eco tak tvoří jednoduchý, ale promyšlený rámec, v němž se všechny naše aktivity odehrávají. Výsledkem je 200 produktů téměř 100% rozložitelných v přírodě, jejichž prostřednictvím vám pomáháme žít ohleduplněji, šetrněji a udržitelněji.
Ve složení produktů neděláme kompromisy. Svou energii vkládáme do trpělivého vysvětlování ohleduplnějších přístupů. Naše eko drogerie a eko kosmetika je koncentrovaná a snadno odbouratelná. I proto mohou naše klíčové produkty nést přísný certifikát Ecogarantie. V Tierra Verde žijeme True Eco. Jsme důslednější, než je běžné. Být o krok dál znamená vidět za horizont.
Někdo jim nevěří, jiný je vyhledává. Značky a certifikáty. V Tierra Verde nám záleží na tom, aby byly materiály a vstupní suroviny, z nichž vznikají naše produkty, co nejvíce fér a bio. Na celé řadě z nich najdete označení Ecogarantie, PEFC nebo GOTS. Co znamenají? Pojďme si je krátce představit. Každá značka přispívá lepšímu a zdravějšímu světu a stojí za to jí naslouchat.
Naším snem je čistá a zdravá planeta. Klademe důraz na zodpovědné chování nejen k ní, nýbrž i k lidem, kteří ji obývají. Lidskost a společenská odpovědnost jsou důležitou součástí našich firemních hodnot. Pomáháme znevýhodněným lidem a lidem v nouzi zvýšit kvalitu jejich života.
Od roku 2023 nám běží projekt s názvem "Kreativní vouchery ve společnosti TIERRA VERDE s.r.o.", který je spolufinancován Evropskou unií. Cílem tohoto projektu je vytvořit marketingovou a brandovou strategii. Výsledným stavem je posílení vnímání značky jako kvalitního českého výrobce a sjednocení komunikace. Výstupem bude Brand story, definice atributů a benefitů značky, základní wording a slogany. Projekt je součástí dotační výzvy, o které se můžete dozvědět více na webových stránkách MK ČR.
Od roku 2024 nám pak běží další projekt s názvem "Kreativní vouchery II ve společnosti TIERRA VERDE s.r.o", který je rovněž spolufinancován Evropskou unií. Předmětem projektu je provedení UX analýzy a RFM analýzy. Výsledkem UX analýzy bude konkrétní doporučení pro jednotlivé webové stránky a jejich změnu, v případě RFM analýzy pak zákaznické segmenty a doporučení marketingových aktivit. Na základě analýz pak bude zpracována grafika. Po stránce přínosů je očekáváno zvýšení vizuální atraktivity společnosti, oslovení nových zákazníků, růst podnikání a rozvoj značky a vytváření silné identity firmy na trhu.